האם אתה מוכן להתחיל לעשות לעצמך גוף ואישיות אתריים חדשים?

לפני מאה שנים רודולף שטיינר הציב אתגר בפני העוסקים במדע הרוח החדש. האם ניתן לפתח צורה חדשה של יוגה הכרתית, המתאימה לתודעה של האדם המערבי המודרני?  בניגוד ליוגה המסורתית שעוסקת בפיתוח של כוחות השאיפה והנשיפה בנשימה הפיזית, היוגה החדשה תחולל התמרה שלמה של כוחות החשיבה והתפיסה החושית.

בספרו, ״היוגה ההכרתית״ דר. בן אהרן נענה לאתגר הזה, מפתח ומיישם את כל תהליך הנשימה ההכרתית המודרני, ומתאר אותו בפרוט מרשים. בעזרת המתודות שפיתח, תלמידים רציניים של מדע הרוח האנתרופוסופי יכולים ליצור לעצמם מסגרת חיה לעבודה ומחקר רוחיים, באמצעות חשיבה רוחית מפותחת במלואה, התמרה שלמה של התנסויות התפיסה והתחושה, ושל כוחות הגוף הפיזי עצמו.

בין התכנים יוצאי הדופן של הספר הזה, נמצא מדריך מקיף לספיריטואליזציה של החושים וכיצד היא גורמת להתמרה של התהליכים והתפקודים הגופניים העמוקים והלא מודעים ביותר. ״היוגה ההכרתית״ מגיעה לשיאה בתיאור ללא תקדים של מפגש רוחי אינדיבידואלי מודע במלואו עם ישות האני העליון האתרית של האדם והאנושות- שהיא ההתנסות הרוחית החשובה ביותר שבני אדם יתחילו לעבור בימינו ושתמשך במאות ואלפי השנים הבאות. 

עבודה יצירתית מקורית זו, תוצר של עשרות שנים של מחקר רוחי אישי, מספקת סימוכין ברורים לכך שמדע רוח מערבי בן זמננו לא רק חי וקיים, אלא מלא בפוטנציאליים להתפתחויות נוספות בעתיד. בן אהרן יצר מדריך מעשי ומפורט להשגת הידע הרוחי של ההתגלויות העכשוויות של עולם הרוח. 


לקנייה