ההיסטוריה של התנועה המיכאלית מאז מותו של רודולף שטיינר

מחקר אזוטרי 

ספר ייחודי זה- פרי עשרות שנים של מחקר והתנסות- מאיר באור חדש את ההיסטוריה והקרמה העל חושית של התנועה המיכאלית מאז מותו של רודולף שטיינר. הוא מתאר את התפתחותה והתמרתה של התנועה בעולם האתרי במהלך המאה ה-20- מהמאורעות האפוקליפטיים ששינו את העולם בשנות ה-30 וה-40 עד לתחילת התגשמותה על האדמה בסוף המאה הקודמת.  הספר מתמקד  גם בהתפתחות העבודה המעשית והחברתית בבניית הקהילה של בית הספר של מדע הרוח, המגשים את התנועה המיכאלית החדשה בזמננו.

בן אהרן מצביע על כך, שהתנועה המיכאלית מחפשת היום בני אדם יצירתיים, אמיצי לב ונלהבים,  המבקשים להצטרף למלאכת ההקמה של קהילה גלובלית חזקה וצומחת, המתפתחת מעשור לעשור כגוף חי. קהילה זו, המתבססת על תחייה נמשכת של האנתרופוסופיה הישנה, שואפת ליצור פגישה ושיח מודעים במלואם עם בית הספר של מיכאל ואל עליון בעולם האתרי, בצורה המתאימה ומתבקשת בימינו.

רישומי ההרצאות המובאים בספר זה, מביאים ביחד את ניסיונו של המחבר עם האנתרופוסופיה במשך 42 השנים האחרונות, עם אור הידע החדש הניתן מעולמות הרוח.  הן מבוססות על מחקר רוחי עכשווי והתנסות אישית חיה.

מהתוכן:
השניות אמפורטס-פרסיבל של האנושות המודרנית; השקיעה והתחיה של האנושות; הגורל של מרכז אירופה והסערה המתקרבת של המאה ה-21; ההיסטוריה הלא ידועה של התנועה המיכאלית  אחרי מותו של רודולף שטיינר; השפה האוניברסלית של מיכאל והישות של רודולף שטיינר; התנועה האנתרופוסופית בהווה ומשימותיה בעתיד הקרוב; פעימת הלב ועיצוב הגוף האתרי של מיכאל בין מזרח למערב, צפון ודרום; הצורה האתרית חיה- רוח הצפון וכוחות חידוש הנעורים של האנושות; התחיה של אל עליון האתרי במאה ה-21.

 

לרכישת הספר לחצו כאן